Sunday, January 24, 2010

REPREZENTACIJA SRBIJE: Janjićev debi iz snova, golmani bez greške

„Orlovi“ su odleteli ka četvrtfinalu, a jedan od najzaposlenijih u odgovaranju na čestitke je bio Slobodan Janjić, posle Kocića najmlađi igrač naše reprezentacije (1987. godište), koji je na debiju u najdražem dresu, kada je reč o takmičarskim utakmicama, postigao prvi pogodak, a drugi za naš nacionalni tim protiv Slovenije.
- Telefon mi se usijao, a "Fejsbuk" je pretrpan porukama. Ovaj gol posvećujem svima koji su me podržavali, a posebno mojoj rodbini i prijateljima iz Jaše Tomića. Drug mi je javio da je u tamošnjoj kafani bilo organizovano praćenje utakmice i da se slavilo posle pobede - rekao je Janjić.
Ovaj mladić, koji je fudbalsku karijeru započeo u mlađim kategorijama Proletera, debitovao je u reprezentaciji Srbije protiv Makedonije, u decembru, pa je potom bio učesnik i turnira u Belgiji. Futsalom je počeo da se profesionalno bavi pre godinu i po dana, kada je zaigrao u zrenjaninskom SAS-u.
- Nada uvek postoji, ali nisam očekivao da ću baš sada dobiti ovakvu priliku. Presrećan sam zbog toga. Ostaje mi da učinim sve kako bih iskoristio i naredne šanse. Utakmica sa "baćuškama" biće poseban izazov za njega.
- Rusi su sigurno favoriti, ali je jedno ono što piše na papiru, a drugo ono što može da se desi na terenu. Lično, obožavam utakmice protiv najjačih protivnika, one me posebno inspirišu, a nama upravo slede takve - prvo Rusija, pa onda Španija ili Portugal, pa ćemo da vidimo za dalje. Uz Božiju pomoć možemo još dalje da doguramo - istakao je Janjić.


Pogled na Dunav i Peštu sa Margit Sigeta - Slobodan Janjić, Milan Rakić i Vladimir Ranisavljević (foto P. Bajić)


VLADIMIR RANISAVLJEVIĆ

Sreća prati hrabre


Golove su postigli Milan Rakić i Slobodan Janjić, a Vladimir Ranisavljević je ostao nesavladan, pa je sada učinak naših golmana Ranisavljevića i Ivana Stojanovića 137 minuta bez primljenog pogotka (gotovo tri i po utakmice).
- U par situacija sam već video loptu u golu, refleksno sam reagovao i bilo je uspešno. Koncentracija nam je na visokom nivou, a mora tako da ostane i protiv Rusije, kao i u nastavku turnira. U početku nismo ličili na sebe jer smo krenuli bojažljivo. Važnost utakmice je učinila svoje. Posle prvog pogotka je sve bilo lakše, a znao sam da ćemo ga postići kada je Perić pozivao Kocića na kombinaciju, a potom se Rakić našao na pravom mestu. To su uigravali. Dobro su odigrali i Janjić, Vidan Bojović i drugi. Slede nam Rusi koje dobro poznajemo, a videćemo da li ćemo konačno uspeti i da im naplatimo dugove - rekao je Ranisavljević.


Sve rezultate, tabele i raspored takmičenja možete da pogledate ovde i ovde.

No comments: