Thursday, March 26, 2009

PREDRAG RAJIĆ SE U ANTVERPENU OPROSTIO OD DRESA REPREZENTACIJE SRBIJE: Belgijski pečat na oproštaju

Reprezentacija Srbije se plasirala na drugo Evropsko prvenstvo zaredom, a Predrag Rajić je stavio tačku na karijeru u dresu nacionalnog tima, bar kada je reč o takmičarskim utakmicama. Najbolji strelac poslednjeg EP – u Portu 2007. i jedan od najboljih igrača svih vremena na balkanskim prostorima, a i šire, kao i povremeni kapiten „orlova“, oprostio se sa dva gola na kvalifikacionom turniru u Belgiji.
- Presrećan sam zbog ovog uspeha. Jeste bilo veoma neizvesno, ali smo zaslužili slavlje. U Antverpenu smo bili najkvalitetnija reprezentacija, bez obzira što nismo osvojili turnir. Uveren sam da ćemo daleko da doguramo u Mađarskoj sledeće godine – rekao je Rajić.
Pogled na deceniju provedenu u najdražem dresu budi mnoga sećanja.
- Verovao sam da nema boljeg trenutka za oproštaj od onog posle EP u Portugalu. U 34. godini sam sa saigračima stigao do istorijskog uspeha – petog mesta, postigao pet od sedam golova naše reprezentacije i osvojio titulu najboljeg strelca EP. Stigao je poziv iz Rusije i hteo sam da se oprobam u jednoj od najjačih liga sveta, da se u potpunosti posvetim tome, a da prepustim mesto među „orlovima“ mlađim snagama kako bi tada krenulo stvaranje novog tima, za duži vremenski period – istakao je Rajić i nastavio:
- Ipak, na nagovor selektora Ace Kovačevića sam odlučio da promenim odluku i da ostanem i u periodu posle EP, da pomognem. Uživao sam u tome. Oduvek je bila čast igrati u dresu reprezentacije. Bilo je dosta lepih stvari, ali i nepravdi u proteklom periodu, ali je sada to daleko iza i ostaće najlepši trenuci. Ipak, vreme čini svoje. Ranije sam doneo odluku o tome da je sada taj konačni, pravi trenutak. Naravno, krunisan plasmanom na kontinentalni šampionat.


Predrag Rajić na poslednjoj utakmici u Beogradu,
protiv Crne Gore u dvorani "Slodes"


Nada se da će odigrati još jednu utakmicu u dresu reprezentacije Srbije.
- Oproštajni meč u našoj zemlji bi bio pravi način da zaokružim sve ove godine. Ideje uvek postoje. Nadam se da će do toga doći. Posle igračkog dela, reprezentativnu karijeru će nastaviti u stručnom štabu.
- Već sam bio deo istog i biću opet, kada god zatreba i kada to obaveze dozvole. Bitno je da uvek imamo ozbiljnu priču. Imamo potencijal, a od svih nas zavisi da li ćemo da ga iskoristimo na pravi način – naglasio je Rajić.


USKORO DOMAĆIN U MOSKVI

U Dini do kraja karijere


Predrag Rajić je igrama i ponašanjem od decembra 2007, od kada je član Dine iz Moskve, očarao čelne ljude najtrofejnijeg ruskog kluba, petog u aktuelnom šampionatu, koji žele da ga zadrže bar do kraja igračke karijere. Tokom ove godine će postati i državljanin Rusije.
- Od sledeće sezone ću nastupati kao domaći igrač, pa će tako biti oslobođeno mesto za novog stranca u Dini. Ugovor mi ističe u junu, a u klubu su mi poručili da ne treba da razmišljam o drugim ponudama, što ni ne želim. Hoće da me zadrže do kraja igračke karijere, kada god to da bude, a i kasnije. O detaljima ćemo se dogovoriti tokom narednih nedelja.


DILEMA PO POVLAČENJU SA PARKETA


Srce vuče u Srbiju


Po završetku karijere će odlučiti da li će ostati u Moskvi ili će se vratiti u Beograd.
- Igraću dok god budem mogao to da činim na visokom nivou. Neću da se „šlepam“. Kada osetim da više ne mogu, reći ću pošteno. Svi u klubu su više nego korektni prema meni i maksimalno ih poštujem. Presrećan sam što sam uspeo u Rusiji, iako je bilo sumnje kako ću se snaći, naročito u mojim godinama. Posle mnogo trofeja u našoj zemlji ovo je zaista kruna moje karijere. Puno mi je srce zbog toga, kao i zbog igara Marka Perića i Borka Surudžića. U Dini su prezadovoljni našim učinkom. Otvorili smo širom vrata i za druge naše igrače – rekao je Rajić i dodao:
- A posle ? U klubu žele da me zadrže kao trenera. Ipak, srce vuče nazad. Uželeo sam se Srbije. I u tom slučaju imaju posao za mene, npr. kao skauta za naš region. Videćemo.

No comments: