Saturday, December 12, 2009

REPREZENTACIJA SRBIJE: Kovačević promešao karte

Reprezentaciji Srbije utakmice sa Makedonijom, danas u Kumanovu (19.30) i sutra u Velesu (18.30 sati), biće od­lične provere uoči Evropskog prvenstva u Mađarskoj, od 19. do 30. januara 2010. godine.

„Or­lo­vi“ su se oku­pi­li u uto­rak u Be­o­gra­du i tri da­na vred­no ve­žba­li u ha­li „Slo­des“. Se­lek­tor Aca Ko­va­če­vić je od­lu­čio da za me­če­ve pro­tiv ju­žnog su­se­da po­zo­ve i ne­ke de­bi­tan­te, ma­hom mla­de igra­če i ta­ko pro­ši­ri spi­sak kan­di­da­ta za kon­ti­nen­tal­nu smo­tru fut­sa­la. Pra­va je šte­ta što je mo­rao da ot­ka­že Mi­lan Bog­da­no­vić, zbog po­vre­de na pr­ven­stve­noj utak­mi­ci iz­me­đu Mar­ba In­ter­me­ca i Ko­per­ni­ku­sa.

Sr­bi­ju će u Ma­ke­do­ni­ji pred­sta­vlja­ti gol­ma­ni Vla­di­mir Ra­ni­sa­vlje­vić (Ko­lu­ba­ra) i Ivan Sto­ja­no­vić (Ko­per­ni­kus Vi­dre) i igra­či: Vi­dan Bo­jo­vić, Mi­lan Ra­kić, Slo­bo­dan Raj­če­vić, Mla­den Ko­cić (Eko­no­mac), Alek­san­dar To­min, Mi­lan Ži­vić, Vla­di­mir La­zić (Ko­lu­ba­ra), Vla­di­mir Mi­lo­sa­vac (Mar­bo In­ter­me­co), Slo­bo­dan Ja­njić (SAS) i Jo­van Đor­đe­vić (Ko­per­ni­kus vi­dre).

Eks­pe­di­ci­ja „orlova“ je u petak otputovala u Sko­plje, a po­red se­lek­to­ra Ace Ko­va­če­vi­ća u struč­nom šta­bu su i tre­ne­ri De­jan Kne­že­vić i Ili­ja Ma­le­tić, dok­tor Mar­ko Jo­va­no­vić, fi­zi­o­te­ra­pe­ut Du­šan Ar­sić i vo­đa pu­ta i di­rek­tor Pr­ve fut­sal li­ge Zo­ran Jo­va­no­vić. Jedan od sudija biće i naš internacionalac Sreten Vasić.


Go­ce Hri­stov pr­va zve­zda

Se­lek­tor re­pre­zen­ta­ci­je Ma­ke­do­ni­je Va­sil Sken­de­rov­ski je objavio spi­sak od 26 igra­ča za utak­mi­ce sa Sr­bi­jom ovog vi­ken­da i Slo­ve­ni­jom 26. i 28. de­cem­bra. Pr­va zve­zda ti­ma je Ge­or­gi Go­ce Hri­stov, ne­ka­da­šnji fud­ba­ler Par­ti­za­na, en­gle­skog Barn­sli­ja i holandskog NEC-a.

Za Ma­ke­do­ni­ju će igra­ti: Ma­ri­jan Cvet­kov­ski, Mi­ro­slav To­do­rov­ski, Zo­ran Le­ve­ski, Žar­ko Na­skov­ski, Dra­gan Pe­tro­vić, Mar­jan Ste­fa­nov­ski, Or­han Ibi­ši, Mar­tin To­do­rov­ski, Vla­di­mir Pet­ko­vić, Bra­ni­slav Traj­kov­ski, Ne­nad Pe­trov­ski (Že­le­za­rec), Go­ran Pan­di­lov, Ki­re Ge­or­gi­ev, Oli­ver Jo­va­nov­ski, Dar­ko Ran­go­tov, Ni­ko­la Pla­sti­nov­ski (He­dis), Emil Jo­cev­ski, Sken­der Emi­ni, Mar­to Ži­vić (Ku­ma­no­vo 903), Sa­dam Sa­i­ti, Erol Ali­li (SEE Uni­ver­zi­tet), Žar­ko Spa­sov­ski, Ki­ril Iva­nov­ski (Ve­les), Ivan Mi­trov (Vi­ne­am), Fe­rid Agu­ši (Ro­jal Ili­rec) i Ge­or­gi Goce Hri­stov (bez klu­ba).


Vladislav Vlajić

No comments: